رقصنده با اسم !!
 
راز شب 14
نرم افزار - شعر - عـکس
 
 

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

null
ساعت14:08---17 تير 1391
سلااااااااااام هنوز كه اپ نكردييييييييييي

کوثر
ساعت10:00---15 تير 1391
داداشی چه عجب...یاده ما کردی؟ فک کردم دیگه پیشرفت کردی و یادت منو فراموش

نمیدونم شاید یه روز رفتم یددمشون..شوما دعا میکنی؟


آرز
ساعت9:04---15 تير 1391
چشب پاکش کردم

آرز
ساعت23:18---14 تير 1391
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟

nazanin
ساعت15:29---14 تير 1391
خیزید حضور پسر فاطمه امشب / لبیک بگویید به مهدی همه امشب

چه خوشست من بمیرم به ره ولای مهدی / سر و جان بها ندارد که کنم فدای مهدی

میلاد امام زمان بر شما مبارک


آرز
ساعت8:44---14 تير 1391


farnaz
ساعت23:34---13 تير 1391
با افتخار لینک شدی حالا شما منو بلینک

nazanin
ساعت20:52---13 تير 1391
hahesh mikonam ozv shodanam bahuneie bud baraye didan az webe ziba va jalebet
vaqean mamnun khaste nabashi
ba eftkhar linkt mikonam
bos
by


آرز
ساعت9:26---13 تير 1391
چرا مطالب وبت عوض کردی قبلا گیتی بود

giti
ساعت9:16---13 تير 1391
وااااااااااا
خب الان تو از چی تعجب کردی؟؟؟


giti
ساعت23:54---12 تير 1391
چی میگی؟؟

nazanin
ساعت21:22---12 تير 1391

یک پنجره برای دیدن
یک پنجره برای شنیــــــــــــــــــدن
یک پنجره که مثل حلقه ی چاهــــــــــــــــــــــــی
در انتهای خود به قلب زمین می رســــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــد
و باز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنـــــــــــــــــــــــگ
یک پنجره که دست های کوچک تنهایـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــی را
از بخشش شبانه ی عطر ستاره های کریـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــم
سرشار می کنــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــد
و می شود از آنجـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــا
خورشید را به غربت گل های شمعدانی مهمان کـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــرد
یک پنجره برای من کافیســــــــ*ـ*ـ*ـ*ــــــــ*ـ*ـ*


آرز
ساعت17:04---12 تير 1391
خب تو بگو معنیش چی میتونه باشه

giti
ساعت15:55---12 تير 1391
اوووووووووووه چه خبره ؟چرا اینهمه لاو میترکونی؟؟؟


giti
ساعت13:42---12 تير 1391
سلام عسیسم.....شنیدی میگن دل به دل راه داره.؟ داشتم برات کامنت دعوت میفرستادم
بخدا درگیر امتحانام... میام


giti
ساعت13:38---12 تير 1391
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-------- ------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤
_ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤
¤¤¤-------------------------------------------------- ---------------------¤¤¤
¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤
¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست--------------------------- - ¤¤¤
¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر------- -¤¤¤
¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني-- ¤¤¤
_¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد--- ¤¤¤
__¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤
____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤
______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤
_________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
_____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤
________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
___________________¤¤عشق به خدا¤¤
______________________¤¤¤¤¤¤¤
_______________________¤¤¤¤
__منتظر قدوم هميشه سبزتم__ ¤¤
________مهرت پايدار________¤


آرز
ساعت0:06---12 تير 1391


آرز
ساعت19:06---11 تير 1391
سلام خوفم تو جی سری نمیزنی

elham
ساعت16:06---11 تير 1391
سلام ممنون که اومدی به من سر زدی بازم بیا خوش حال میشم منتظرم
موفق باشی


آرزو
ساعت11:17---11 تير 1391
ب من سری بزن دیگه

yek dust
ساعت14:10---10 تير 1391
یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

خالی از جام الستش کرده بود

گفت یارب از چه خارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام زین عشق دل خونم مکن

من که مجنونم تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو لیلای تو من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم

در رگت پیدا و پنهانت منم

سال ها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی


yek dust
ساعت14:01---10 تير 1391
در بدترین روزها امیداور باش ،زیرا زیباترین بارانها از سیاه ترین ابرهاست .



محمد
ساعت11:33---10 تير 1391
سلام ویت عالیه اگه خواستی به من هم سری بزن

(●̮̮̃•̃) anna (●̮̮̃•̃)
ساعت12:37---7 تير 1391
ارهههههه دیدم خیلی جلبه

yek dust
ساعت10:45---7 تير 1391


null
ساعت0:45---7 تير 1391
سلام. نه نوشتم ديروز عصر بدون تو بارون منو گريوند.منو ياده تو انداخت. به مقصودش رسيد بارون. كوچه ها به چشمم مثل يه رود شدن. منو بدون تو به رود حسرت انداخت بارون.
يه چيزي تو اين مايه ها چون من ترجمه تحت الفظي كردم. خودمم تركيم خوب نيست.


yek dust
ساعت15:44---6 تير 1391
salam

bale didam ajab dastani bud in link vebloge shoma


yek dust
ساعت15:44---6 تير 1391
salam

bale didam ajab dastani bud in link vebloge shoma


yek dust
ساعت14:43---6 تير 1391
salam . are in shud valy ba in vebloget fargh dare



elham
ساعت9:46---6 تير 1391
سلام عزیز وب قشنگی داری به منم سر بزن خوش حال میشم ممنون

yek dust
ساعت8:50---6 تير 1391
salam duste aziz . man vaghan sharmande hastam k natunestam shoma ro link konam konam ne,midunam chera ba webloge shoma in jori mishe !!!!!!!! matalebetu didam va ozv ham shudam .

حنان جوووووووون(وروجک)
ساعت1:55---6 تير 1391
بَهلهـ گیتی جان شوما دچارهـ خودتحویلگیریهـ حاد هستین بیا پیش خودم بدتر شی
اِفا!!حواسم رف بهـ گیتی یادم رف اومدم چیکا کنم!!
سلااام داداش رضایهـ گل خوبی دادا؟؟
میسی خبرم کردی منم آپم یهـ سر بزن
فعلا...


giti
ساعت20:45---5 تير 1391
سلام.....بی معرفت چرا آپ میکنی خبر نمیدی؟؟بیام گازت بگیرم؟؟
حالا باز خوبه من خودم مرام و معرفت دارم میام بهت سر میزنم منم آپیدم بیا.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 20:33 :: توسط : رضا بوالحسنی

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگه من خوش امدید لطفا ایمیلتون رو توی خبرنامه وبلاگم پبت کنید تا زمانی که آپ کردم بهتون خبر بدم و خواهشا توی نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید . مرسی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راز شب 14 و آدرس raze-shabe14.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 57331
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 396
تعداد آنلاین : 1