salam
 
راز شب 14
نرم افزار - شعر - عـکس
 
 



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت11:43---23 ارديبهشت 1392
س.مرسی بازم بیا

null
ساعت0:11---3 آبان 1391
سلام خوبي؟ فعلا كه وقت درس و مشق نيس موقع انتحانا بايد پرسيد
رفتم دانشگاه جديد ثبت نام كردم كه بهمن كاردانيم تموم شه و برم دانگاه جديد... ديگه اينجا دلم ميگيره دوس دارم زود تموم شه.


yek dust
ساعت17:26---2 آبان 1391
salammmmm

upam montazeretammm


yek dust
ساعت9:50---2 آبان 1391
خر،خروس ،وسگ داشتن از ایران میرفتن،علتشو پرسیدن:خروس گفت انقدر ساعت و عقب جلو کردن نمیدونم کی بخونم کی نخونم؟سگ گفت:نفهمیدم من باید بگیرم،110باید بگیره، بسیج باید بگیره،لباس شخصی باید بگیره؟ خرگفت: نفهمیدم من خرم،ملت خرن، دولت خره،اصلآ هویتمونو ریختن به هم..!!

yek dust
ساعت9:38---2 آبان 1391
از مزایای اینترنت در ایران اینه که می‌تونید در زمان لود شدن بريد توالتو حتي حموم !
شنیدم يكي از فاميلامون تو اين فاصله بچه دارشد )


yek dust
ساعت9:34---2 آبان 1391
خدایا یعنی میشه یه روز یه کیبوردی اختراع بشه که خودش بفهمه کی باید فارسی تایپ کنه کی انگلیسی؟؟؟
حروم شد نسلمون از بس به جاه گوگل زدیم لخخلمث !
و به جای فیسبوک زدیم بشزثذخخن ..!


yek dust
ساعت9:31---2 آبان 1391
بعضی وقتا خدا درهای رحمتش رو یه خورده باز میکنه تا بتونی از لای در، رحمتارو ببینی؛ ولی نمیتونی بهشون دست بزنی چون روی در قفلی به نام حکمته!


yek dust
ساعت9:30---2 آبان 1391
bavaram nemishe baz shuddddddddddd

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 10:50 :: توسط : رضا بوالحسنی

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگه من خوش امدید لطفا ایمیلتون رو توی خبرنامه وبلاگم پبت کنید تا زمانی که آپ کردم بهتون خبر بدم و خواهشا توی نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید . مرسی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راز شب 14 و آدرس raze-shabe14.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 56816
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 396
تعداد آنلاین : 1