سلام
 
راز شب 14
نرم افزار - شعر - عـکس
 
 

سلام به وبلاگه من خوش امدید

لطفا ایمیلتون رو توی خبرنامه وبلاگم ثبت کنید تا زمانی که آپ کردم بهتون خبر بدم و خواهشا توی نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید .
مرسی



نظرات شما عزیزان:

giti
ساعت22:40---15 شهريور 1391
رضا اینکه نمیشه هزار بار باز نشه و یبار باز بشه یه فکری بردار خب..
چه خفرا خوفی؟؟؟


yek dust
ساعت13:26---13 شهريور 1391
salam .apam

yek dust
ساعت15:20---11 شهريور 1391
apam

giti
ساعت20:51---5 شهريور 1391
اوووووووووووووووووووه چه عجب آخرش این قسمت نظرات تو باز شد....رضا من اگه دستم به تو برسه میکشمت با این وبلاگت..مگه بلاگفا چه مشکلی داشت که اومدی اینجا وبلاگ درست کردی؟؟؟
دوروزه هم کارت داشتم هم میخواستم خبرت کنم آپ کردم...
رضا تو بلدی چطور رمز ایمیل یاهومو تغییربدم؟؟hصلا میشه؟؟؟


کیمیا
ساعت1:06---28 مرداد 1391
ببخشین یک مدت نبودم عسیسم کار داشتم راسی راسی سرم شلوغ بود ببخشین


نازنين
ساعت20:21---26 مرداد 1391
سلام. بله خوشحال ميشم . شما را لينك كردم.
ممنون.


yek dust
ساعت9:47---26 مرداد 1391
salam . alan k omadam vablogeto baz konam . user name va password khast ina chi bud . az to link khodam to veblogam baz kardam chera esteres midi ???????? dar jariyan bezar !!!!! be khodam goftam dg nemitunam veblogeto baz konam

yadam raft behet khabar bedam biyay . mer30 k khodet omadi . khodet goli.


نازنين
ساعت11:06---24 مرداد 1391
سلام. ممنون كه سر زديد . تشكر از پيامتون. نمي دونستم خواننده ثابت دارم . به هر حال ممنون.

yek dust
ساعت9:58---24 مرداد 1391
salam . mer30 k behem sar zadi . man khabar namato peyda nakardam mailamo neveshtam khodet befres dg baram mer3000

saeedm212
ساعت2:03---24 مرداد 1391
چشمهایم را جا گذاشتم

دست هایم را جا گذاشتم

پاهایم را جا گذاشتم

قلبم را جا گذاشتم

نفسم را جا گذاشتم

من که جایی نرفته بودم

داشتم از پیشِ او می آمدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 16:6 :: توسط : رضا بوالحسنی

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگه من خوش امدید لطفا ایمیلتون رو توی خبرنامه وبلاگم پبت کنید تا زمانی که آپ کردم بهتون خبر بدم و خواهشا توی نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید . مرسی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راز شب 14 و آدرس raze-shabe14.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 522
بازدید کل : 57336
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 396
تعداد آنلاین : 1